Cupio in the city - Tokyo




Sâmbătă m-am trezit cu un colețel din partea celor de la Cupio, eu îl așteptam abia după sărbători dar se pare că cei de la curierat s-au mișcat repede și iepurașul a ajuns la timp.Am arătat deja conținutul coletului pe facebook, dar îl mai arăt odată și aici.
În colet au fost 2 lacuri de unghii Cupio in the city  în două nuanțe superbe ,  Tokyo și  Santorini.Am deja câteva combinații în minte atât cu cele două oje împreună cât și separat.
Tot în colet a fost și un base coat dar și un top coat.O mică surpriză a fost uleiul de cuticule cu o aromă superbă de piersici dar și agenta pe 2017 și pixul, chiar aveam nevoie de așa ceva.
De atâta entuziasm, de cum am desfăcut coletul am și pus mâna să testez.
Prima nuanță aleasă  a fost Tokyo Co25. 
Un roz plăcut, oarecum pudrat, cu o opacitate destul de mare.Am aplicat două straturi să ajung la nuanța dorită,nici cu una nu se vedea rău dar mai bine așa.
La realizarea manichiurii am folosit prima dată Base Coat,fără el niciodată pentru că acesta ajută la prevenirea  pătării unghiei, la o aderență bună și o rezistență mai mare a lacului de unghii .
După ce s-a uscat bine, am aplicat 2straturi de lac de unghii și am așteptat să se usuce bine.Apoi am ștampilat câteva modele cu motive pascale.
Am așteptat puțin să se usuce și modelul iar apoi am aplicat top coat-ul.Și acesta este un element care nu trebuie să lipsească din realizarea unei manichiuri.În primul rând acesta ajută la o  rezistență și o durată de viață mult mai lungă a manichiurii și oferă un luciu și un finish frumos.De obicei atunci când ștampilez cu nuanțe de roșu,orice top coat aș folosi și ori cât aș aștepta să se usuce,modelul tot mi se întinde.Mare mi-a fost mirarea și bucuria când  am văzut că manichiura mea era intactă.
La final am aplicat uleiul de cuticule și asta a fost tot.
Țin să menționez că aceasta a fost o manichiură făcută repede din prea mult entuziasm,dar cu siguranță urmează și altele , ți-am zis am multe idei în cap :)



 




Sunt curioasă ce părere ai de manichiura mea ?Tu în ce combinații ai folosi-o ?

Etichete: , ,